Storytel

Jag har skaffat en ny app till min iPhone, Storytel, och däri har jag skaffat ett månadsabonnemang för 169 kr/månad. Då får jag lyssna på hur många ljudböcker jag vill, och hittills måste jag säga att jag är väldigt nöjd både med appen och med utbudet av ljudböcker!

Jag använder den mest för att varva ner när jag ska sova och som sällskap på promenaderna, perfekt! Idag sköt jag omkring på barnvagnen på de oplogade gångstigarna i en hel timme medan jag lyssnade på ljudbok via Storytel. Just nu lyssnar jag på Femtio nyanser av honom, men vad jag tycker om den ska jag avslöja någon annan dag!

Har haft lite egentid på solariet ikväll, lagt Nils för kvällen och nu ska vi slå på ett avsnitt Prison Break innan jag ska återgå till Storytel och Mr Grey!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0