I väntans tider!

Ja, nu tycker jag faktiskt att bebisen kan komma! Haft två kvällar/nätter med förvärkar så att jag tänkt att nu är det på gång, men icke! Ingen bebis. Och nu har det varit lite lugnare ett par dygn, så nu har jag tappat hoppet på att det är på gång ens! 

Det positiva är ju att solen äntligen är här och att man kan vara ute i värmen och må gott och bara ha det alldeles underbart! Igår hade Marcus ledig dag, vi ordnade här hemma på gården och sen åkte vi till Sikforspoolen för ett dopp och lite mys i solen. När vi kom hem fyllde vi poolen som Nils fick i 2-årspresent med vatten och Nils badade i en timme medan vi grillade kotletter. En jättebra dag! Idag tog vi sovmorgon och nu väntar vi på att Linnea ska dyka upp! 





Kommentarer
Anne

Åh, vad spännande! Tänker på er och ser fram emot att se vem som bor i magen:-) Och så skickar jag en stor grattiskram till Nils i efterskott!
Kram på er!

2014-07-01 @ 23:32:50
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Så söt han är :) hoppas bäbben vill komma ut snart :)

2014-07-02 @ 16:21:49
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0