Ett par dagar uppe i stugan

Idag kom vi hem efter ett par sköna dagar i stugan. Jag älskar verkligen hösten. Mest gillar jag alla fina färger och den svala luften och skogen, jag älskar verkligen skogen såhär års. Promenera och plocka bär och bara njuta. En dag kommer jag kanske att vara på älgjakt vid den här tiden på året, hoppas jag. Det ligger liksom lite på hyllan med jakten sedan barnen kom. Men skogen kan man njuta av på många sätt. Så uppe i stugan där vi har skogen runt hörnet passade vi på att promenera och plocka bär. Och av bären gjorde vi en supergod blåbärspaj. Sen hade vi utflykt till en av sjöarna en dag. Felix badade och vi andra kastade sten och åt lunch. Kameran åkte såklart med och här kommer lite bilder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0