Strandhäng

Det blev en härlig dag igår också! Vi åkte till Pålsträsk tillsammans med Linnea. Jag älskar att bada och har alltid gjort det! Med åren har första doppet blivit jobbigare och jobbigare att få till, men eftersom jag vet så skönt det är när det är gjort så gör jag det ändå! I år är första året som jag försöker få Nils att bada utomhus. I Sikforspoolen var det för kallt och i Pålsträsk var det också för kallt! En riktig liten gnällig badkruka är vad jag har med mig till stranden! Nåja, när han blir äldre kanske han lär sig gilla det mer! Så får han hänga på stranden så länge, medan mamma badar och badar och badar! För att mysa på filten och käka melon och leka med Linneas hatt, det är roligt minsann! 
 
 



Idag har vi handlat och gått på marknaden och sovit middag och haft främmande av min storebror med familj. En riktigt skön mysdag utan en massa måsten! Nu regnar det ute och vi roar oss med att se Mamma Mu - såååå himla bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0