Maltes doppresenter!

 
Lovade ju att lägga upp när jag fotat Maltes doppresenter! Som ni ser på bilderna så fick Malte lite allt möjligt i doppresent! Förutom alla prylar på bilden fick Malte dessutom pengar och presentkort, så honom lär det inte gå någon nöd på framöver! Kändes så roligt med presenterna att inget av det var sådant som vi hade sedan förut, eller som Malte ärvt av Nils så att säga! Vi har packat ner de flesta presenterna i kartonger och ställt undan, eftersom vi tänker att det kan vara roligt att plocka fram alla nya saker när Maltes rum så småningom blir klart! Så ja, nu längtar jag ännu mer till att renoveringen ska dra igång! Vi får väl se om jag kan hålla mig eller om jag råååååkar plocka fram och börja leka med några av grejerna i förväg! 


Kommentarer
li

men så fint! lycko malte :) vars ska ni renovera?

Svar: Åh så roligt att du har börjat blogga! Det är ju perfekt! Nu kan lillmamman hålla koll på dig här hemifrån utan att sms-bomba dig ;)

Vi ska dela upp det stora rummet på övervåningen (biljardrummet) i två nya rum :) Kommer bli så himla fint, längtar ihjäl mig!
Lillemor Lidman

2014-10-28 @ 20:49:22
URL: http://rogersdotter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0