Kortklippt

Igår när jag lagt mig för att sova hör jag hur Nils hostar till, kväljer och liksom inte får någon luft! Jag skyndar mig att plocka upp honom och banka honom i ryggen och då kräks lillkillen en riktig slempropp. Det var inte roligt kan jag lova, Nils fick sova resten av natten med oss i sängen och idag fick han hälsa på doktorn. Det var ingen fara med honom, fick hämta ut lite slemlösande och så får vi hoppas han kryar på sig så att han får följa på dop på lördag!

Medan Marcus följde Nils till doktorn befann jag mig hos Kritan på Klippet och blev fin i håret. Fick en klippning i julklapp och tänkte först bara toppa men så igår bestämde jag mig för att klippa kort istället! Känns lite konstigt men bra, trivs redan i min nya frilla!
 
Så här såg jag ut igår, långhårig...
 
... och så här såg jag ut när jag kom hem idag, korthårig och glad!
 
Nu blir det svårt för Nils att hålla fast sig i mammas nackhår!
 
 


Kommentarer
Hanna - sjuksköterskestuderande

Snyggt!!! :)

Svar: Tack! :)
Lillemor Lidman

2013-01-30 @ 19:15:23
URL: http://mittliviovik.blogg.se
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åhå, vilken tur man kan ha :) Fynd är ju bland det bästa! Vad charmigt att ha kvar både pris och regler på undersidan.. Det där får du vårda ömt, trots den billiga pengen ;)

Vågat att klippa kort, skitsnyggt ju! Vissa dagar blir man så sugen på att klippa av sig allt hår :P

2013-01-30 @ 21:43:03
URL: http://idamli.blogg.se
L.Larsson

så snygg du blev i håret! :-)

2013-02-04 @ 19:03:37
URL: http://liiinneal.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0