Vardagspusslet

Det gäller att kliva upp från morgon om man vill få ihop vardagspusslet. Idag sov jag dock ut en timme medan sambon klev upp med Nils! Så skönt! När jag sen kom på benen var det snabba ryck ut och springa! Hade Nils med mig i vagnen och han såg ut att må gott, höll på att somna ett par gånger men blev störd av sin snälla gulliga flåsande mamma som petade i honom (han har fast sovtid på dagen och det var alltså INTE nu!). Väl hemma fick sonen lunch och sen tog vi en gemensam långdusch innan det var dags för Nils att sova middag. Och han har sovit ändå fram till nu! Dvs, drygt två timmar! Jag har använt tiden till lunch och plugg. Vi hade tänkt upp på vuxenbarn-gruppen när han vaknat, men nu sov han så länge att vi fick hoppa det idag! Nåja, kommer ju fler tillfällen! 

Resten av dagen bjuder på rastning av hundar och handling innan läggning av son, middag med mamma och mera plugg. Det här vardagspusslet alltså! 

Fina lilla busiga Tuva som vi ska ut och promenera med i eftermiddag! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0