Helgen som var!

Ännu en helg har passerat! Marcus var ledig och jag hade i vanlig ordning fullt schema för oss hela helgen! Lördag skulle vi ha utedag och skörda i landet! Dock ville inte vädergudarna som jag och medan regnet öste ner ändrade vi våra planer! Efter en lång och ordentlig frukost på sängen gjorde vi oss klara och åkte till Luleå! Där blev det nya löparbrallor för mig, en duschhylla och sedan bus på Leos lekland! Innan vi åkte hem gick vi på Banthai och åt gomiddag! 

Och på tal om småbarn på restaurang - hur gör djur? Jag har utvecklat två bra knep som funkar bra på Nils - en liten burk med pinjenötter (håller honom sysselsatt och nöjd lääääänge) och en tandborste! Vilka är era knep? Känner att det kan behövas en del, för jag älskar att gå på restaurang och har gärna med mig barn om jag vet att resterande restaurangbesökare får äta i lugn och ro! Tips tips tips! 
 
 En ordentlig frukost på sängen! 
 
Borsta tänderna på restaurang, det tycker Nils är en bra idé! 
 
Söndagen var hemmasysslornas dag! Plocka in utemöblerna, röja på gården, kasta skräp och handla och hälsa på mamma en sväng! Rickard, Emma, Emilia och Theo kom på besök! Nils och Emilia leker verkligen jättebra ihop, är så kul att se dem! Helgen avslutade vi i soffan tillsammans med Nina som kikade förbi! 
 
Vi har fortfarande jordgubbar i vårt land, det ni! 
 
Är man bra kompisar så kan man dela på sittutrymmet! 






Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Smörgåsrån , majskrokar , och frukt bitar körde vi mkt med förut då våra flickor var me men inte åt maten vi åt eller så :)

2013-09-23 @ 20:34:49
URL: http://Liniz.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Å russin :) finns ju små paket av de :) perfekt !

2013-09-24 @ 07:00:22
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0