Härliga höst!

Det är verkligen fina höstdagar nu! Det ryktades om regn idag, men det har jag inte sett till minsann! Solen har till och med varit fram ett par gånger! Vi har passat på att vara utomhus och Nils har övat för fullt på att gå. Idag promenerade han ända bort till lilla rondellen och tillbaka! Sen tog vi upp morötter och mandelpotatis ur landet till dagens middag! För när Nils somnade för kvällen åt jag, mamma och min lillebror laxpaxet! Det blev väldigt mumsigt, över förväntan (eftersom jag bytte min potatis mot gröna grönisar)! Sen såg vi Ice age 4 och nu är jag både trött och småförkyld. Dags för sängen med andra ord! 

Nils mitt i landet! 

Avsmakning! 

Dagens skörd.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0