När ska jag lära mig?

Herregud! För ett tag sedan la jag Marcus mobiltelefon på biltaket när jag skulle spänna fast Nils. Den blev mos, men med hjälp av hemförsäkringen fick Marcus en ny telefon. Då kan man ju tycka att jag borde lärt mig att inte använda biltaket som en avlastningsyta! Men icke! Idag när jag skulle från babysimmet så la jag plånboken på biltaket medan jag spände fast Nils. Väl framme i stan fanns ingen plånbok kvar! Åkte tillbaka och letade i förtvivlan, men då ringde en härlig tjej som hittat min plånka och räddat med den hem till sig! Gissa om jag blev glad! Ja, det blev jag! Nu återstår bara att se om jag lärt mig den här läxan eller om jag behöver en påminnelse längre fram om att INTE lägga saker på biltaket. Punkt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0