Godmorgon helgen!

Idag är jag en tröttis som ligger kvar och drar mig medan sambon hoppat i duschen och sonen leker i sitt rum. Det har varit en tuff vecka och jag kallar den här veckan "fyrkanten runt": onsdag var vi på babysim i Piteå, torsdag var jag på LTU hela dagen lång och igår tog jag med mig Nils till Boden! 

Jag har nämligen länge haft ont i mina fötter, särskilt på kvällarna när jag använt dem hela dagen. Det är konstaterat att jag har ett extra båtben i varje fot, och det är det benet som (på grund av hur jag går) smärtar på kvällskvisten. Det går att operera, men det är stor chans att det inte blir bra. Istället ville jag testa att göra inlägg till skorna och korrigera problemet på så sätt. Därav gårdagens besök till Boden - de verkar helt enkelt vara bäst på skoinlägg här i Norrbotten! Så nu får vi hoppas att det lättar lite! 

Köpte också två par bekväma och fotriktiga skor när jag ända var på plats! Eller okej, ett par som är perfekta med mina inlägg och ett par som inte funkar lika bra med inläggen men som jag blev totalförälskad i såklart! 

Såhär ser mina nya fina skor ut! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0