Sovmorgon!

Helgen har inneburit renovering i köket. Det är köksfläkten som ska bytas och då passade vi på att tapetsera om där tapeten blivit ful ovanför hällen. Idag har vi lackat första varvet. Ett varv till och sen ska fläkten upp! Spännande att se om den passar eller inte, alltså om jag trivs med den! 

Idag bjöd Nils på sovmorgon. Sen hämtade vi duplot till storsängen och jag passade på att dra mig lite medan Marcus gick i duschen och Nils byggde. Så skönt! Sen har jag försökt förstå hur jag ska fylla i inkomstblanketter till förskolan, inte så lätt när vi är mitt i ett skifte (jag är mammaledig en månad till och Marcus jobbar en månad till, sen börjar jag jobba och vad som händer med Marcus vet vi inte). Blir irriterad bara jag tänker på det där pappret som vi ska fylla i och skicka in, helst igår! 

Nils bygger duplo i väntan på att morsan ska vakna till och kliva upp! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0