Snälla tomten!

Jag vet att det bara är november än. Det är länge kvar till julen. Men jag älskar julen och har redan börjat smygpynta lite här hemma. Julklapparna är snart inhandlade och julmaten planerad. Sån är jag. Många har frågat vad Nils önskar sig av tomten, och nu ikväll har han äntligen berättat. Så vi har googlat lite bilder och satt ihop en liten önskelista för alla er, som precis som jag, gillar att vara ute i god tid. 
 
 
Stjärnor i taket - Såna där lysande mysiga saker att fästa i taket, det önskar sig Nils!
 
Bobby car - En riktig klassiker. 
 
Bob - Ja, en bob vill Nils ha! 
 
Virkade fikabitar - Här ska det fikas!
 
Lektält - Gärna just detta på bilden (cirkustält från Ikea) men andra går såklart också bra!
 
Småbilar - De får mer än gärna vara begagnade så länge de är hela! 
 
Thermos - Nils börjar snart på förskolan och behöver en stålthermos som rymmer 0,5 liter till alla mysiga utflykter i förskolan och så småningom även skolan!
 
Djurbabuschkor - Såna här finns att hitta på lite diverse ställen just nu, och ett sådant gäng skulle Nils vilja ha!
 
Legomatta - Ett litet syprojekt till någon händig kanske? Nils vill ha en matta som kan dras ihop till en påse och som därför fungerar både som byggmatta och förvaring i ett! 
 
Leksaksakvarium - Jag har ingen aning om vart man kan hitta dessa, men Nils brukar vara på Familjecentralen en gång i veckan och där har de ett sånt här roligt akvarium i plast! Han vill alltså inte ha ett riktigt ett!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0