Fototorka!

Jag har en liten fototorka, så här kommer ännu ett inlägg utan foto. Ska verkligen försöka bättra mig, för ni vet ju - en bild säger mer än tusen ord! 
 
Nu har kylan kommit och idag är det -16 grader. Jag gillar det inte. Det är så grymt kallt, och jag som egentligen vill vara ute med Nils går inte ut alls. Förutom till bilen, dit kan jag gå. Många mammor är så duktiga och klär både sig själva och barnen och tar vagnen, men inte jag. Idag har vi varit och träffat de andra barnen på kyrkan, alltid lika mysigt. Och jag tror minsann att det var FLER som tog vagn dit upp idag än det var som tog bil - duktiga mammor!
 
Nils vilar middag (märker ett tydligt bloggmönster här) och när han vaknar igen tänkte jag att vi kanske åker hem till syrran på en kopp kaffe och lite bus. Vid fyra ska vi hämta Nina, handla och ikväll lagar vi middag ihop. Vi brukar försöka göra det en gång i veckan, och då lagar vi alltid något riktigt gott och ofta något som vi inte ätit förut. Idag ska vi testa något nytt som Nina har hittat - spännande! Kanske uppdaterar er om kvällens smaskigheter lite senare, om jag kommer ihåg att fota vill säga! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0