Aprilväder i maj - ogillas!

Vilket tråkigt väder vi har idag - aprilväder i maj! Jag vill inte gå ut så jag försöker söva Nils inomhus i vagnen, och hoppas att han ska finna sig i det och sova som en stock. Han är inte van det. Antingen brukar han vila middagen i min famn inne eller i vagnen utomhus. Just nu ligger han i hallen och jag hör hur han smaskar på nappen och har det mysigt - men sover det gör han minsann inte. Han undrar kanske vad jag sysslar med? 
 
Jag sitter och kikar på bilderna från fotograferingen som Nils fick i doppresent. Louise skickade över bilderna igår och jag hann bara ögna igenom dem. Så nu tar jag mig en närmare titt, och många av bilderna blev riktigt fina. Alla bilder levererades både i färg och i svartvitt, det gillades. Lägger bilderna som ska framkallas i en mapp på skrivbordet så går det snabbt att framkalla när det är dags. Kanske dags att knåpa ihop en ny fotobok också, för hittills finns det inte en enda fotobok där Nils är med, dvs 2012 är fortfarande inte redigerat. Jag har framkallat fotoböcker både från photobox och från fujidirekt tidigare, men trivs bäst med färg, form och pappret från fujidirekt. Vad brukar ni framkalla (foton, fotoböcker eller annat), vart framkallar ni ifrån och hur tycker ni om resultatet? Tar gärna emot tips! Här kommer några av mina favoriter från fotograferingen med Louise:
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Meen..! Åååå.
<3 <3 <3

2013-05-02 @ 23:07:02
Linda Askenfalk

Men så fina bilder=) Så duktig hon var på att fota.
Superfin familjefoto=)

2013-05-03 @ 06:32:38
Evelina

Så himla fina :)

2013-05-03 @ 22:08:45
URL: http://evelinalidman.blogg.se
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Super super vackra foton med vackra personer på såklart!!! Jätte jätte fina :)

2013-05-06 @ 22:58:06
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0