En dag i stan

Precis hemkomna från en dag i stan tillsammans med Nina och Ann. Och Nils förstås, eftersom hans pappa arbetar idag. Jag följde mest för att det var trevligt med umgänge, och för lunchens skull såklart! Jag har nyss varit i stan så jag kände inte riktigt att jag behövde något. Men så erbjöd sig Ann att agera "nanny" till Nils och jag fick helt plötsligt två händer fria! Och oj vad de där händerna arbetade, roffade åt sig plagg efter plagg TILL MIG SJÄLV!

Så nu känns det som om jag har en helt ny garderob med mig hem! Jippijoho! Jag ska visa senare, men nu ska jag lägga mig och vila en stund innan Marcus kommer hem från jobbet!
 
Jag som inte skulle ha något! 
 
 En trött "nanny" på väg hem från stan.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0