Here comes the sun!

I vanlig ordning har jag varit ute på äventyr de senaste dagarna! När nu solen äntligen dykt upp ser jag ingen mening med att sitta hemma. Igår var Marcus ledig hela dagen. Vi var här hemma och solade på gården på förmiddagen, men sen packade vi in oss i bilen och åkte till Sikfors för att möta upp min morbror med familj och bada i poolen. Blev lite nostalgi både för Marcus och för mig. Marcus var nämligen där som liten och bodde på campingen, och jag var där väldigt mycket som liten som dagsutflykt. Ibland cyklade vi från Tvärån för att bada i poolen, men mest minns jag att vi åkte dit hela familjen och hade det bra. Så roligt att de fortfarande håller igång poolen, att det är gratis bad och att det är fräscht. När vi hade varit där ett tag begav vi oss hem till min morbror i Snårbäcksliden för att starta grillen. Vi hade tagit med oss hamburgare som vi bjöd på. Det blev med andra ord en helmysig dag med min lilla minifamilj. 
 
Marcus åkte hemifrån vid lunch, så vi fick ännu en härlig förmiddag i solen ute på gården. Sen gick jag hem till mamma där hon bjöd på plättar till lunch. Evelina och Elsa var också där, så det blev lite sol och bus och bad innan jag och Nils traskade hem. I kväll blev jag dessutom bjuden på middag hos svärisarna, så vi har suttit ute hemma hos dem och mått gott. Nils somnade som en stock när vi kom hem. Jag däremot avskyr sommarvarma nätter, så jag är i full färd med att vädra ut värmen ur huset innan jag avslutar dagen.
 
Nils är ute med hojen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0