Ett dopp i det stora blå

Jag var så galet sugen på festivalmat (läs langos!) att jag igårkväll satt och planerade en möjlig utflykt förbi pdol. Det hela slutade med att jag och Nina och Nils skjutsade Marcus på jobb i Luleå så att vi kunde ta bilen och bege oss till Piteå. En liten omväg, men är man sugen på langos så är man! Och langos blev det såklart! 1,5 stycken för att vara exakt, och oj så mätt jag var sen! När vi ändå höll hus i Piteå och det var soligt och varmt och vi hade bil så passade vi på att ta en tur ut till havsbadet där Nils fick möta det stora blå för första gången! Det fläktade så skönt och för en heting som mig kändes det gudomligt med det svala vattnet och brisen. Jag hade kunnat stanna flera timmar, bara legat på filten och läst en god bok och mått gott. Men det gick ju inte för sig, sambon skulle ju ha hämtning från jobbet! Så vi fick svischa tillbaka till honom såklart.

Ikväll har vi hängt hemma hos oss. Nina och Li och Kenneth har varit här. Vi har ätit grillmiddag och spelat spel. Och nej, jag vann inte! Himla otur! Men jag hade en väldigt trevlig kväll och nu är ännu en dag till ända.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0