Annorlunda sovställning

De senaste dagarna har vi mest påtat på, tagit promenader och träffat släkt och vänner. Och så har jag försökt göra någon nytta när syrran och Emil flyttat från hus till hus, med dåligt resultat. I måndags lyckades jag i alla fall få bjuda flyttgänget på middag här hemma! Annars har vi mest glidit med på en räkmacka, blev medbjudna på både lunch och middag igår! Vilken flyt! Och framförallt är det skönt att lilla familjen Lidman/Lundberg tagit sig hem från sin semester i storstaden, känner att jag blir lugnare bara av att veta att de är i rätt ände av vårt långa land! 
 
Idag tog vi en riktig långpromenad, och lyckades faktiskt undvika det värsta av regnet. Nils har utvecklat en väldigt avslappnad sovställning i vagnen, och ser ut som en riktig livsnjutare där han rullar fram med fötterna i vädret. 
 
 
 
Nej, nu är det dags att avrunda för kvällen - imorgon är det dags för äventyr! Jag och Nils ska nämligen åka buss för första gången i Nils liv, möta upp Evelina Larsson i Piteå för lunch och fika och kanske lite lite shopping. En utflykt helt enkelt. Spännande! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0