Fredagsmys på gång!

Igår när Elsa och hennes föräldrar kom hit hade de en present med till Nils! En häftig pyjamas/onepiece (hur vet man skillnaden egentligen?) och ett par halkstrumpor! Kul med presenter och bra med nya strumpor, för av någon anledning glömmer jag ALLTID att köpa just strumpor!
 
Sådana här pyjamasar/onepiecar kan jag inte få nog av, och den här tyckte jag var hur cool som helst!
 
Elsa ligger på en kudde i syrrans knä och bara myser!
 
Idag följde jag och Nils med syrran och Elsa ut på promenad och lunch, och det var både gott, trevligt och välbehövligt! Sen har syrran hängt hemma hos mig! Vi har gjort hallonpaj och spelat Skip-Bo!

Nu blir det middag för hela familjen innan FREDAGSMYS 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0