Pippis dregglisar

Nils är fortfarande sjuk, och ikväll lät han som en motorsåg i andningen när jag la honom. Så imorgon blir det att ringa vc på nytt och be dem lyssna på honom.

På grund av den där envisa förkylningen fick Nils vara hos svärmor en stund ikväll medan jag och Marcus gjorde miljöombyte och andades lite frisk luft. Det var skidtävling på Storgatan och en sån sak får man bara inte missa! Det var hur häftigt som helst, som ett barnsligt litet påhitt vilket gjorde mig barnsligt förtjust! Affärerna hade dessutom öppet och vi gjorde ett besök på Happy, den nya barnaffären, och fick med oss en ny dreggellapp hem till lille sjuklingen! Jag gillar verkligen Pippis dregglisar, bra passform och stabila. Nils har dem i flera olika färger, men nu har Happy tagit in lite fler med mönster och då kunde jag inte låta bli såklart!

 



Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jaa, vi var så nöjda :) Men somsagt kostsamt om det inte används.. men roligt att vi ändå behöll själva inredningstemat om än det ändrades till musikrum.. Så det var ju inte helt i onödan allt arbete ;)

Joo, planen är ju ett litet syskon (såklart) också ;) Så då får man använda grejerna igen.. förhoppningsvis.. om det inte blir som du säger, att man går bananas igen ;) Och står med för mycket grejer iaf :P

2013-02-01 @ 07:31:56
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0