Badelibad med lilla pappsen!

Idag har vi varit på långpromenad med syrran i det fina vädret, gick supertungt hela vägen hem till syrran men när jag väl hade en kompanjon att surra bort promenaden med så gick resten lätt som en plätt. Efter det har det här varit en sådan där dag när man gör bort saker som man tidigare skjutit upp, som att kasta skräp och handla, och ringa viktiga samtal. Inte så kul med andra ord. Men vi testade något nytt till middag, Cannelloni efter recept ur Mer Smak, och även om jag inte tyckte att det var så gott (medan Marcus tyckte vi kunde göra det till ny "nationalrätt" här hemma) så är det ju alltid kul att testa något nytt istället för att bara köra på med det gamla vanliga i middagsväg! 
 
Efter middagen bestämde sig Marcus för att det var dags att bada Nils, spolade upp vatten i diskhon medan jag hämtade kameran för att föreviga det hela. Jag tror inte att Marcus riktigt hade förväntat sig att äventyret skulle bli fullt så blött, så efter ett tag ropade han förskräckt "Nu räcker det, Lillemor, ta upp Nils, det blir ju vattenskada!" Hahaha. 
 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Haha sötis :) Nils hade säkert super kul :)

2013-02-21 @ 15:27:21
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0