Inskolningen har börjat!

Ja, nu är vi igång! Känns jättebra och Nils verkar tycka det är roligt att komma till förskolan! I morse drog han mig från hallen och in! Vi får väl se hur det går när han märker att vi tänker lämna kvar honom där, men jag tror nog att det kommer bli bra! Känns skönt att jag vet att det från början inte blir så jättelånga dagar, ett par timmar på eftermiddagen till att börja med. Både jag och Marcus har kunnat vara med vid inskolningen hittills eftersom han jobbat eftermiddag. Känns skönt att kunna dela det ansvaret lite! 

Nils sover sin vila som en stock om dagarna efter alla nya intryck på förskolan! Idag när han vaknade på eftermiddagen satte vi oss i bilen och begav oss till Öjebyn för terminens sista babysim! Med andra ord har ni en trött mamma som planerar för tidig kväll ikväll, både inskolning och babysim på samma dag! Svettigt schema! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0