Nu har vi bokat semester!

I am going on a trip. Plötsligt händer det. Hela sommaren har jag pratat om och planerat för en liten semester. Men inte har jag ju fått det till att bli. Förrän nu. För nu har jag och Nils bokat in en egen liten semestervecka, och vi ska åka till...
 
 
 
 
Jajamän, STOCKHOLM blev det! Vi ska ta tåget ner för att hälsa på Linnea och återuppleva gamla minnen. Det ska bli så fruktansvärt roligt... och spännande. Herregud, hur ska jag klara både tåg och flyg SJÄLV MED ETT LITET BARN? Ja, det har jag ingen aning om. Men kanske går det bra, och mest troligt kommer vi i alla fall fram och tillbaka. Förhoppningsvis. ALLTSÅ, SÅ KUL DET SKA BLI! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0