HURRA HURRA HURRA!

Igår fyllde jag hela 27 år! Vi hade en härlig dag här hemma med fikafrämmande hela dagen lång! Jag hade med Marcus och Ninas hjälp knåpat ihop både smörgåstårta och vanlig tårta. Åt ju inte den vanliga tårtan själv, men smörgåstårtan smakade jag och mums så god den var!

Nils har sovit första natten i eget rum och det gick hur bra som helst! Kändes dock lite konstigt och jag som annars inte brukar vara särskilt orolig var tvungen att smyga in och kolla flera gånger att han andades, för han passade på att sova från kl 20-6.40 utan att vakna och ropa på mig! Duktig och stor han har blivit lilla hjärtat mitt!

Idag blir det mer kalas, för min morfar fyller hela 80 år idag! Men innan dess ska vi hinna åka till Öjebyn på babysim och det är sista gången för terminen idag! Fullt upp med andra ord. Bjuder på en bild på min fina påsktårta från igår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0