Äntligen är den här! Helgen!

Äntligen fredag och Marcus ska vara ledig hela helgen med oss! Gud vad jag längtar till ikväll när han kliver av och kommer hem! Vi har massa roligt inplanerat också, fotografering och Ikeatripp och födelsedagskalas och en massa annat roligt. Är det bara jag eller fyller typ alla människor år i april? Jag tycker då att det är herregud många kalas att gå på = många utmaningar när man inte fikar! Men det är trevligt också, köpa presenter och träffas och dricka kaffe och surra! 
 
Annars rullar dagarna på och det mesta handlar om barnvagnspromenader, matintag och sömn. Sömn sömn och sömn. Jag önskar att jag hade en manual att följa vad gäller den biten. De senaste dagarna har vi provat gå över till en sovstund på dagen för Nils. Eventuellt är det lite tidigt, för jag märker att han ofta hinner bli övertrött. Men jag ska ge det några dagar och hålla på tiderna så får vi se. Annars återgår vi till två, helt enkelt. I måndags hade vi avslutning på babysimmet och jag hade lånat med mig en kamera från Emil och syrran som tål vatten, och passade på att fota lite både ovan och under vatten. Och vilken tur jag hade att det blev en bild på Nils när han dök, för det var verkligen inte lätt att lyckas med de där bilderna kan jag säga! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0