Prassel, pip, kling och andra klurigheter!

Nu har jag varit dålig med uppdateringarna, men jag har liksom varit lite stressad (minst sagt!) över dopet och dopförberedelserna. Mer om dopet kommer senare (kanske idag) när jag fått tillgång till bilderna, men jag kan tala om att det var en mycket trött kille som sov på mamma och pappa igårkväll efter en mycket lyckad tillställning. Tack alla som kom och gjorde Nils dop så fint!
 
Nils fick MASSOR med presenter igår och idag har han hunnit börja kika lite närmare på några av dem.
 
Först pratade han med sin nya uggla, men såg mest förvånad ut när den prasslade eller klingade eller pep. Det hela slutade med att han tog tillfället i akt och gnagde lite på en vinge! Kul grej det här! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0