Pimp my ride!

Här hemma har vi genomfört projekt pimp my ride med Nils gåstol. Det hela började med att Nils nu börjat kunna förflytta sig med sin gåstol, och då tyckte vi det var onödigt att den skulle förstöra möblerna mer än nödvändigt. 
 
 
 
 
Jag tycker att Nils ser ganska nöjd ut i sin "Fluffomobil" som Marcus döpte den till efter att jag konstaterat att det såg ut som om Nils gick på moln. 
 
Jag håller på att fila på en förlossningsberättelse såhär 5 månader efter förlossningen, och tänkte publicera den här så snart jag är klar. Anledningen till att det tagit så lång tid för mig att skriva den beror mycket på att jag fortfarande bearbetar händelseförloppet under förlossningen, som för mig blev ganska kaosartat och dramatiskt. Men nu är förlossningsberättelsen som sagt var snart klar, och då får ni läsa den här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0