Filmkväll

Idag har Jossan varit här och vi har övat problemlösning med Felix. Det där med problemlösning tycker både Felix och hans matte är kul, så det brukar vi syssla med ibland bara för att aktivera oss lite. Men det är alltid kul att få lite nya idéer och när Jossan åkte hem var det en trött hund som gick rundan med mig och kissade av sig, det kan jag lova! 
 
Här hemma förbereder vi oss just nu för filmkväll med Nisse Nilsson. Ljusen är tända, julkaffet är på bryggning och vi ska mysa ner oss för att se E.T. Jag har förstått att detta är något av en klassiker, kanske till och med en julklassiker, och jag som aldrig har sett den har antagligen alldeles för höga förväntningar på den! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0