En dålig dag

Ikväll vill Nils inte sova. Jag vet inte riktigt vad det beror på, kanske ännu en tand eller lite förkylning eller eventuellt sviterna efter vaccinationen igår? Jag vet som sagt inte. Hur som helst så driver det mig till vansinne. Jag är helt enkelt inte riktigt van, för oftast är vår lille Nils glad och nöjd med tillvaron. När han väl skriker någon gång ibland blir jag alltid så uppe i varv att jag glömmer allt annat, därför finns det mest bara bilder på Nils som glad och nöjd. Men en gång i bilen när Nils var på dåligt humör och jag ända inte kunde göra något för att göra honom glad så passade jag på att fota honom. Så ikväll delar jag med mig av en onöjd (men ack så söt!) liten Nils.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0