Sena kvällar och långa sovmorgnar!

Här på Björkgatan hittar ni en trött mamma som försöker få bukt med familjens sena kvällar och långa sovmorgnar, förgäves tycks det! Efter jul och nyår då vi släppte lite på tiderna och lät Nils vara uppe så har det liksom haft lite svårt att räta till sig. I kombination med att det fortsätter att poppa ut tänder i munnen på vår lille son (hans sjätte kom igår!) tycks det bli allt svårare för honom att komma till ro både på kvällen och under natten då han vaknar, och jag blir frustrerad såklart. Men ikväll har Nils somnat utan tårar, och bara det känns som framsteg! De senaste fyra kvällarna och nätterna har han skrikit (som en stucken gris!) så fort jag lagt honom i hans säng och tills jag plockat upp honom i storsängen igen! Usch, det har verkligen varit tuffa dagar och nätter!

Dagen idag har annars varit en bra dag med läkarbesök och vägning och mätning på morgonen (allt ser bra ut!) Sen åkte vi hem till min mamma där vi strandade, blev bjuden på god middag och drack fem koppar te (minst!) Imorgon pratar vi om att åka in till Luleå, shoppa lite och äta god lunch någonstans! Men då gäller det ju att inte sova bort hela långa dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0