Maltes tre små önskningar

Imorgon är Malte tre veckor gammal och nog märks det att han blivit äldre alltid. Nu har han helt plötsligt börjat önska sig en massa saker! Nej kanske inte riktigt. Men om hans mamma fick bestämma skulle vi inhandlat dessa tre saker, helt klart! Gäller att sitta på händerna så att inte pengarna flyger iväg... 
Ett babygym! Det här från Skiphop tycker jag är helt underbart fint!
 
 
 
 
 
 
En babysitter! Den här från chicco tycker jag ser mysig ut! Såg att någon sålde en rosa begagnad och var millisekunder ifrån att köpa den innan jag bestämde mig för att försöka hålla i våra slantar...
 
En bumbostol! Gärna en med bord! Så neutral färg som möjligt (färgskalan som säljs nu är INTE särskilt neutral - den blå färgen på bilden är nog den mest neutrala som finns just nu!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0