Soliga sommardagar!

Vilka härliga sommardagar vi har! Vi ägnar dagarna åt att dricka kaffe hos folk, bada och äta glass. Utan glass och bad vore de här dagarna outhärdliga. Igår var vi till Korsträsk och ikväll har jag och syrran tagit ett dopp i Påle. Så härligt! Imorgon planerar jag för ett nytt besök i Korsträsk, så får vi se om det blir som jag tänkt eller inte! 
 
Ligger och njuter i mitt svala sovrum. Svärföräldrarna har köpt och lånat ut sin AC till oss, så vi har monterat den ikväll och nu ser jag fram emot en god natts sömn. 
 
Badstranden i Korsträsk. 
 

Nils har börjat tycka att det här med kallt badvatten ändå är helt okej! 

Rastning av hund på Selholmen igårkväll. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0