Med bara några veckors väntan kvar...

Hej bloggen! 
 
Nu var det minsann en halv evighet sedan sist. Eller ett halvår. Och när jag och syrran tog fram systemkameran under helgen som var så visade sig att det även var en evighet sedan den användes - tror sista bilden var från i höstas någon gång! Anledningen till att den åkte fram nu var att jag kände ett behov av att föreviga gravidmagen innan den återigen är väck! Ja, för nu är det mindre än en månad till BF. Helt otroligt så fort tiden gått! Jämfört med min förra graviditet har den här varit helt annorlunda - jag har haft hundra järn i elden och varit såååååå trött samtidigt som jag faktiskt orkat med allt detta fysiskt! Jag har sluppit vara sjukskriven, och det känns så himla skönt. Nu har jag drygt en vecka kvar till en välbehövlig semester och guuuuud vad jag ska njuta! 
 
Här kommer ett par bilder från i helgen när syrran ställde upp och fotade mig och magen - vecka 35+2. Alltid roligt att ha kvar i efterhand. Kul med lite statister också - bästa som finns!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0