På rymmen!

Det blev lite kalabalik igårkväll! Just när jag skulle lämna Tuva och vandra mot affären så smiter hon! Det lilla yrvädret var inte det minsta intresserad av att stanna och komma tillbaka utan begav sig på en egen liten utflykt! Jag var skräckslagen, för jag förstod att chansen var stor att hon skulle hinna bli överkörd. Men med lite hjälp av snälla människor återfick vi tillsist lilltjejen. Jag var så lättad och lycklig att jag grät! Tur det finns snälla och fina människor som kopplar en liten lösdrivare till hund och ringer polisen! Tack tack tack! 
 
Som ni ser på bilden så smälter hon liksom in bra i omgivningarna just nu!
Underlättar ju inte direkt sökningen när man tror att varenda litet löv är en liten Tuva. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0