En månads kurande!

Igår hade jag ätit Gröna kuren en hel månad! Särskilt svårt har det egentligen inte heller varit och det underlättar ju såklart! Har varit väldigt sugen på något sött och sliskigt emellanåt, men om jag tänker att jag ska få äta det där söta och sliskiga sen så försvinner suget sakta men säkert - jag vet ju att det inte kommer att smaka så gott som jag föreställer mig! De senaste två-tre dagarna har jag dessutom kört periodisk fasta, och då intagit all min kost mellan 12-20 på dagarna! Igår visade vågen -7,2 kg! Vikten är ju inte allt, men det är ju kul att se att siffran blir mindre såklart! Jag mäter mig också - vad, knä, lår, höft, navel -5cm, navel, navel +5cm, under byst, byst, överarm och hals. Varför jag tar så många mått? För att jag tycker att det är roligt och för att det ger mig den mest rättvisa bilden. Igår hade jag inte gått ner en enda cm vid naveln tex, men alla mått tillsammans visade -25,5 cm! Det var främst på överkroppen som det var skillnad, men även höft och lår hade minskat! Dessutom slipper jag trötthetsdipparna på dagarna! Och min värk i knä, höft och rygg är mkt bättre! Jag känner också skillnad på sug och hunger för första gången på flera år! Fantastiskt! 

Gårdagens lunch: Godaste räksalladen! Handskalade lite räkor, hackade en avokado och en bit gurka och charlottenlök, och blandade det med lite färsk spenat. Pressade över lite citron, ringlade över olivolja och saltade och pepprade! 



Kommentarer
Evelina

Åh vad duktig du är!! :)

2013-09-16 @ 10:09:25
URL: http://evelinalidman.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Duktig du varit :)

2013-09-16 @ 16:31:44
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0