På väg i säng!

Precis på väg i säng när jag kommer på att det var längesedan jag skrev något här, så nu kommer ett par rader! Idag har jag hunnit med massor! Sprungit, handlat, haft frukostbesök av min lillebror, fixat med bilder på datorn, haft Linnea på besök och lämnat utgångna mediciner på apoteket. Det är alltid skönt när man lyckats beta av sådana där "borden" som att till exempel lämna utgångna mediciner på apoteket - första gången jag gjorde det, så då förstår ni att det var en del att lämna in! Just det, idag hamnade jag i min första poliskontroll också! Jag har  haft mitt körkort i 8 år, men fram till nu inte lyckats pricka in någon kontroll. Men idag var det alltså dags, blev alldeles stel och nervös och fnittrig. Körkortet dög och ingen alkohol i blodet - ingen större överraskning. Det jag blir nervös över är ju att jag typ ska råka köra över konstapelns fot eller liknande, skulle vara typiskt mig. Men som sagt, allt gick bra och jag fick tuffa vidare! I morse hann jag förbi Kritan och hämta bilden som hon gjort av Nils också, och jag blev jättenöjd! Ju mer jag tittar på den desto finare blir den! Nu är den inramad också, ska bara bestämma vart den ska få hänga! 
 
Originalet.
 
Kritans bild - likt va! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0