Före och efter i köket!

Igårkväll satte vi äntligen upp nya fläkten! Fyra dagar har vi åkt runt hos släkten och ätit middag, så idag var det skönt att sitta ner vid sitt eget bord igen. Vi passade på att byta tapet och lacka om väggen, och det var ju en hel del torktid sammanlagt. Därav de fyra dagarna utan fläkt! Men nu känner jag mig nöjd och trivs med den nya fläkten, passar vår övriga stil så mycket bättre! 

Före! 

Efter! 

Idag har jag och Nils trotsat halkan och åkt till Öjebyn för att bada! Väl hemma hade Marcus gjort middag, så nu är vi både trötta och mätta! Ikväll tänkte jag ge mig på att måla de sista stolarna till Nils rum, om inte tröttheten förlamar mig innan jag hinner sätta igång! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0