Sommar i maj

Solen är här och vi är ute på vift från morgon till kväll, hälsar på tidiga semesterfirare och handlar och gräver i det blivande trädgårdslandet och går på promenader och bara har det fantastiskt!

Idag fick jag hjälp av Marcus med utgrävningarna i landet innan han drog på jobbet! Och cykeln hämtade jag hem från service, så snart ser ni mig och Nils svischa förbi på väg ut på äventyr! Efter lunch tog jag och Nils en promenad på byn och gjorde bort lite ärenden - banken och posta brev och handla till dagens middag! Nina och Jossan kommer hit och grillar och myser i eftermiddag!

Just nu vilar Nils middag, jag sörplar i mig en av Marcus hemmagjorda isglassar med mangosmak! Fast jag borde nog passa på att göra marinaden till kycklingen innan Nils bestämmer sig för att vakna..

Oj, nu var det visst försent för det..
 
 


Kommentarer
Evelina

Men så snygg design! :) hoppas ni får kul ikväll!

2013-05-27 @ 15:14:39
URL: http://evelinalidman.blogg.se
Malin

Så himla fin bild på er! Och vilka söta fräknar du fått på näsan!

Kram!

2013-05-28 @ 16:50:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0