Ny header på bloggen

Jag sitter och knåpar ihop min första header till bloggen. Egentligen hade syrran lovat att hjälpa mig med det, men eftersom vi inte tycks få det att bli riktigt så tänkte jag testa själv här hemma. Vi får väl se om det blir något av det. Det går ju alltid att plocka bort om det inte blir bra, och då får jag nog ta hjälp av syrran för jag tycker att det är grymt svårt! Kanske inte att publicera headern, mer att stilmässigt få till något som man gillar. Å andra sidan är ju i princip allt bättre än den där trista höstiga som är originalet för den här stilmallen. Ni märker ju om den dyker upp, annars gav jag upp och begav mig mot dagens höjdpunkt: babysimmet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0