Mina älsklingar från Sesame Street

Marcus har varit ledig hela helgen! Och i lördags började vi därför helgen med en rejäl mysfrukost innan vi åkte in till Luleå, där vi kikade i lite affärer innan vi åkte vidare till Piteå för att hälsa på Malin och se hennes nya lägenhet. Känner mig ganska begränsad när Marcus jobbar och har bilen, så det är himla skönt att lämna byn och se något annat när han väl är ledig och jag får chansen!
 
Idag ställde vi väckaren, gjorde frukost och bänkade oss framför Vasaloppet. Det blev en riktigt härlig förmiddag, även om jag ju i självaste verket inte är så jätteintresserad av att sitta bänkad framför TV:n. Jag är ganska nöjd över att se starten, äta frukost, gå iväg och göra något annat och komma tillbaka i lagom tid för att se målgången. På eftermiddagen har vi hunnit med promenad hem till mamma och Torbjörn, middag hos svärmor och svärfar och myskväll hemma hos Emma och Rickard. 
 
Här har ni ett frukostbord dukat av en riktig frukostlover! 
 
Och så en bild på mina killar i sina Sesame Street-tröjor! Sötisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0