Ljuset i tunneln

Igår trillade jag också dit på magsjukan. Nils hade feber hela dagen och sov mestadels i min famn. Och det var tur det, för jag hade verkligen ingen lust att kuta runt efter honom mellan turerna på toaletten. På kvällen höjdes lillgrabbens feber ytterligare till 39,3 och vi gav honom alvedon så att han fick sova.

Idag när vi vaknade efter 12 timmars sömn var Nils temp på 36,3, och han har varit pigg som en mört hela dagen. Jag känner mig fortfarande lite risig, ont i magen och illamående men i övrigt ganska piggelin. Så vi gick ut för lite frisk luft i det fina vädret, en kopp kaffe på bron. Känner mig grymt tacksam över rent vatten och frisk luft idag. Och kaffe i solen då såklart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0