Barnvakt

Jag och Nils är barnvakt åt Elsa en liten stund nu på förmiddagen. Nils orkade inte hela vägen fram och somnade strax innan Elsa kom. Perfekt tänkte jag, då kan jag ägna mig helhjärtat åt lilla Elsa! Står glad i farstun och tar emot syrran när hon kommer med vagnen, men då sover Elsa såklart också! Ja, så nu sitter jag här och väntar på att någon av dem ska vakna så vi kan börja busa! Bjuder på en bild sedan sist vi var barnvakt åt Elsa, och få se.. hon sover visst på den bilden också! Å andra sidan finns det nog inget så sött som ett glatt eller sovande barn ❤ Eller jo, kanske? Ett koncentrerat barn, ett ivrigt barn, ett nyfiket barn, ett tryggt och mysigt litet barn. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0