Resultatet av gårdagens shopping

Marcus har åkt på jobbet och Nils vilar middag. Då tänkte jag att det passar bra att kasta in ett litet blogginlägg. Både jag och Nils sov förresten drygt en timme igår efter mitt förra inlägg, och vaknade av att sambon plingade på dörren (förstod först inte att det var det som lät, tyckte jag hörde en melodi och kunde inte förstå vad det var riktigt). Det var inte lönt att försöka lägga Nils sin vanliga läggtid igårkväll efter den sena vilan, så han fick lite uppesittarkväll. Jag tackar gudarna varje dag för att Nils sover till kl 8 varje morgon, det är verkligen guld värt. Och peppar peppar förstås! 
 
Idag har vi inte mycket inplanerat. Eventuellt tar vi en promenad hem till mamma när Nils vaknat, men annars ska vi bara ta det lugnt och invänta Marcus hemkomst. Ikväll tänkte vi åka till Marcus mormor i Klövern och säga hej, kanske kika in hos lille Algot och se hur det går för lilla familjen. 
 
Här kommer som utlovat bilder på gårdagens fynd. Jag är verkligen inte bra på att fota kläder, hinner alltid bli irriterad för att plaggen ser så konstiga ut på bild. Någon som har något bra fototips? Jag kanske får strosa runt bland modebloggarna och hitta lite fotoinspiration. Det här är i alla fall största delen av vad jag lyckades plocka med mig hem igår! Det var rea precis överallt, och det gillar jag! Då kan det hänga med lite otippade plagg hem, sånt som man inte skulle betalt fullpris för. Som tröjan med änglavinglar på bilden högst upp till vänster, en sådan där snyggful tröja som jag inte vet om jag någonsin kommer att använda. Men den kostade bara 50 spänn, och det kan den väl vara värd! Tunikan på bilden längst ner till höger är en riktig favorit och gårdagens enda fullprisfynd, älskar den! Det är en riktig Lillemortunika. Mysigt tantig med stil. 
 
Ett par mörkblå leggings med vitt tryck, ett linne, en t-shirt med bling-bling på axlarna, en röd- och vitrandig baströja, en tjockare tröja med änglavingar på ryggen, två knyttunikor (en aprikos med blommor och en svart), en kofta, en skjorta med bling-bling på axlarna och så den fiiiiiina fina tunikan. 
 
 


Kommentarer
Malin

Väldigt fina fynd!

Den nere till höger känns väldigt mycket som du!
Shooppping......

2013-07-03 @ 22:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0