Midsommar 2013

Marcus var ledig både midsommarafton och midsommardagen i år, så på fredagmorgon packade vi in oss i bilen och åkte till Ljusträsk för att fira midsommar tillsammans med mamma och Torbjörn. Dagen började med en utflykt in till Moskosel för att äta nyrökt röding på campingen (såååååå himla galet gott!) och kika på rallarmuséet. Tillbaka i Ljusträsk blev det jordgubbstårta och tipsrunda och dans runt midsommarstången. När det sen blev dags för Nils att lägga sig åkte vi till mamma och Torbjörns stuga i Tjapps. Där dukade vi fram smörgåstårta till kvällen, satt uppe och surrade till midnatt innan vi gjorde natt. Jag älskar verkligen att vara i Tjapps, kan slappna av in i själen och bara njuta och vara. Och jag får energi, så mkt energi att jag på midsommardagen först tog en promenad med vagnen och sen en springtur med Felix. Jag har länge längtat efter att springa av mig lite, så passade på där uppe där ingen ser! Det gick faktiskt över förväntan, så snart är jag väl redo att börja jogga här hemöver också. Vi får väl se. En väldigt härlig midsommar hade vi i alla fall, och det var ju det jag skulle skriva här!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0