Vi har köpt vattenmelon!

Helt plötsligt var det måndag igen, och jag har då inte hunnit med att uppdatera här i helgen! Fredag blev det utgång med Linnea och det var både roligt att gå ut och skönt att komma hem! Perfekt va! Och i lördags lånade vi bort Nils till hans farmor och farfar, sen åkte jag och sambon till Luleå för middag och bio. Förra våren när Marcus fyllde 31 år fick han nämligen middag och bio i present av mig. Men det blev aldrig, och hips vips dök Nils upp och vi hade fullt upp! Ja, och sen har det helt enkelt inte blivit. Förrän nu, alltså. Så vi firade att Marcus fyllde 31 år (för 1,5 år sen!) Ja, så kan det gå! Vi åt trerätters på BaanThai och sen såg vi World war Z. Usch vilken läskig film det var! Så här i efterhand önskar jag verkligen att vi istället sett Känn ingen sorg, men det kunde man ju inte veta i förväg. När filmen var klar var klockan nästan mitt i natten, men vi bestämde oss för att nyttja vår egentid lite extra. Så vi körde runt i Luleå och kikade på fina hus och avslutade det hela med en kaffelatte på macken innan vi körde hemåt. Vi var nog inte hemma förrän 2-tiden tror jag! Men oj, så mysigt att ta tid för att bara vara vi två . Igår tog vi sovmorgon, men när jag väl vaknat så tyckte jag att vi skulle hoppa frukosten och hämta Nils nu-på-en-gång. Grymt otålig blev jag, och vandrade fram och tillbaka här hemma medan Marcus gjorde sig klar för morgonen. Och skönt var det att äntligen få hämta hem lillskrutten ♥.  Sen var vi på kalas hos min mamma som fyllde år, innan vi begav oss till våra vänner Nils och Sofia för middag och bebismys. De har nämligen blivit föräldrar till lilla gull-Algot. Ja, ni förstår att här har inte funnits en enda bloggminut till över! 
 
Men nu är det måndag igen och Marcus är på jobbet. Jag bjöd syrran på lunch, och sen har vi varit ute och promenerat i den efterlängtade solen! Vart förbi affärn och laddat med vattenmelon, för det ryktas om finväder i veckan! Äntligen! 
 
Nöjd kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0