Solen och sommaren är tillbaka!

Förra veckan ställde jag mentalt in mig på att sommaren verkligen var över och att hösten hade anlänt. Luften var liksom så höstig. Sval och klar. Men ack så fel jag hade! Solen och sommaren är tillbaka! Vi har passat på att vara ute såklart, suttit hemma hos syrran och bara varit. När Nina slutade jobbet handlade vi och sen promenerade vi hem till henne och grillade oss en köttbit till middag. Och sallad. Och jordgubbar till efterrätt. Så jag var grymt mätt när vi sen återvände hem. Nina och Ann hängde med oss. Nils somnade och tjejerna vaktade vid babyvakten medan jag passade på att ta en tur i spåret. Grymt schysst! Nu har tjejerna promenerat hem och jag ska hoppa i duschen innan jag beger mig i säng. Ska bli skönt med en tidig kväll. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0