Jag gjorde det!

När Marcus kom hem så hade jag bestämt mig, jag skulle ut och löpa! Jag var taggad till tusen, redo så in i bomben!
 
Ända fram till Marcus klev in genom dörren.. då kände jag plötsligt så trött jag var, så ont jag hade i ryggen och i foten och att jag inte alls var så sugen. Så jag gjorde det dummaste man kan göra i det läget, slog ner rumpan i soffan. Så var det med det.
 
Men så kände jag att nä fy tusan för den där latmasken! Jag googlade snabbt tips för nybörjare och fem minuter senare sprang jag upp och bytte om för att ge mig ut i spåret. Och till min förvåning kändes det lätt att springa ikväll och nu ligger jag i sängen - duschad, stolt och trött!
 
 



Kommentarer
Malin

Hejja hejja hejja! =)
Säg till om du vill ha några tips!

Jag hejar på dig- bra jobbat att bekämpa sofflatmasken också! Det är nog den tuffaste matchen man gör i löpträningen!

2013-07-09 @ 21:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0