Fredagsfest på gång!

Idag har jag och Nils hängt hemma hos syrran. Nils är lite hängig. I princip ingen feber och ingen hosta och inget snor. Men ögonen är lite glansiga och trötta, och minsta lilla grej slutar i tårar. Så han kryper mest omkring med sin älskade tutte och är lite känsligare än vanligt. Om Elsa plockar upp något kul så är han dock snabbt framme och försöker roffa åt sig det. Vad det än må vara. En fjärrkontroll, en stolsdyna, en napp - you name it. Så när Elsa krypit hela vägen fram och ställt sig upp mot gåvagnen så smattrade han dit och försökte ta den ifrån henne. Och det går såklart inte för sig. Så jag föreslog att de kunde skjutsa varandra, och det tyckte de båda var kul minsann! Så de har skjutsat omkring varandra i gåvagnen, sötungarna! Och sen blev jag bjuden på middag där. Andra gången den här veckan, inte illa! Tusen tack gullisar för middagen och för dagen!
 
Ganska stolt var Elsa när hon skjutsade omkring på "storkusinen" sin! 
 
Efter middagen tog jag Nils i vagnen och stack ut och sprang. Eller löpte. Hehe. Och sen tog vi en härlig långdusch innan det blev välling och sängen för Nils. Så nu ligger han och sussar. Jag väntar på att Marcus och Linnea ska komma. Marcus ska hålla ställningarna här hemma medan vi drar iväg på galej! Härligt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0