Projektorduken

Marcus har byggt en kåpa som vi gömt projektorduken i och igår åkte den upp på väggen. Vid midnatt kliade det för fullt i Marcus fingrar så han satte igång med att tapetsera kåpan, med samma tapet som vi har på resten av väggen. Jag är personligen mäkta imponerad av min sambo, för det är en finurlig och arbetskraftig karl minsann! Särskilt snabbt går arbetet när det gäller något som han brinner för, som t.ex. film eller ljud eller bild eller prylar och sånt. Men det är väl egentligen inte så konstigt. 
 
Kåpan är efter hårt arbete uppe på väggen, och jag kan pusta ut... det blev inte så fult. 
 
Så här såg det ut när jag kom ner i morse, färdigtapetserat!
 
När projektorduken är nere ser det såhär proffsigt ut.


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Men så händig han är :) å va fin du blev i håret :) men de säga ju att allt klär en skönhet :)

2013-01-30 @ 23:59:46
URL: http://www.liniz.blogg.se
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Men så händig han är :) å va fin du blev i håret :) men de säga ju att allt klär en skönhet :)

2013-01-30 @ 23:59:46
URL: http://www.liniz.blogg.se
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Oh, det blev ju jättesnyggt det där :) har du hunnit se vårat biorum nå? det blev dock musikrum då vi mot våran förvåning inte använde rummet nog mycket.. :P kändes slösigt att ha massa dyra prylar i ett rum som bara tappade värde.. men det var riktigt fint iaf :)

Ojoj, så du blev snygg i håret :) Du passar verkligen i det! Verkligen skillnad alltså. Det gör nog inget om du lånar sambons rakapparat, tror du skulle klä i en sidecut ser jag minsann ;)

Ah, man kan inte riktigt låta bli med allt som har med bebis att göra ;) åsså har man ju läängtat så länge efter det här!

2013-01-31 @ 15:06:09
URL: http://idamli.blogg.se
Malin

Men! Vilken händig bror jag har och vilken tjusig svägerska!
Kram på er alla fyra.

Svar: Tack! :) Kram på dig med!
Lillemor Lidman

2013-02-01 @ 20:50:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0